Smart Fortwo 1,0 MHD Klima Serv.kn. 2.Maj.

Cena v hotovosti 149 999 Kč
Cena před slevou 158 999 Kč
  • Smart Fortwo 1,0 MHD Klima Serv.kn. 2.Maj.
  • Smart Fortwo 1,0 MHD Klima Serv.kn. 2.Maj.
  • Smart Fortwo 1,0 MHD Klima Serv.kn. 2.Maj.
  • Smart Fortwo 1,0 MHD Klima Serv.kn. 2.Maj.
  • Smart Fortwo 1,0 MHD Klima Serv.kn. 2.Maj.
  • Smart Fortwo 1,0 MHD Klima Serv.kn. 2.Maj.
  • Smart Fortwo 1,0 MHD Klima Serv.kn. 2.Maj.
  • Smart Fortwo 1,0 MHD Klima Serv.kn. 2.Maj.
  • Smart Fortwo 1,0 MHD Klima Serv.kn. 2.Maj.
  • Smart Fortwo 1,0 MHD Klima Serv.kn. 2.Maj.
  • Smart Fortwo 1,0 MHD Klima Serv.kn. 2.Maj.
  • Smart Fortwo 1,0 MHD Klima Serv.kn. 2.Maj.
  • Smart Fortwo 1,0 MHD Klima Serv.kn. 2.Maj.
  • Smart Fortwo 1,0 MHD Klima Serv.kn. 2.Maj.
  • Smart Fortwo 1,0 MHD Klima Serv.kn. 2.Maj.
  • Smart Fortwo 1,0 MHD Klima Serv.kn. 2.Maj.
  • Smart Fortwo 1,0 MHD Klima Serv.kn. 2.Maj.
  • Smart Fortwo 1,0 MHD Klima Serv.kn. 2.Maj.
  • Smart Fortwo 1,0 MHD Klima Serv.kn. 2.Maj.
  • Smart Fortwo 1,0 MHD Klima Serv.kn. 2.Maj.
VIN:
WME4514801K4*****
AKČNÍ CENA
CENA PLATÍ PŘI VYUŽITÍ FINANČNÍCH SLUŽEB
144 999 Kč Cena platí u vybraných produktů.
měsíčně Měsíčně od 1 726 Kč
FINANCOVÁNÍ VOZIDLA
Na splátky od: 1 726 Kč / měsíc
Havarijní pojištění od: sleva až 70%
Značka: Smart
Model: Fortwo
V provozu od: 03.2011
Původ vozu: 2.majitel D
Stav tachometru: 51 500 km
Palivo: benzín
Objem motoru: 999 ccm
Výkon: 52 kW (71 PS)
Dveří / sedadel: 2 / 2
STK: 11.2019
Emisní norma: plní 'EURO V'
Barva: šedá metalíza
Karoserie: kabriolet/roadster
Ev.č.: 17239
Původ D Původ D
Servisní knížka Servisní knížka
Automatické řazení Automatické řazení
Airbagy 2x Airbagy 2x

AIRBAG prvek pasivní bezpečnosti. Při srážce vozu se během několika milisekund skryté vaky, tedy airbagy, naplní vzduchem. Ochrání tak cestující před poraněním o tvrdé části interiéru. Společně s bezpečnostními pásy a pyrotechnickými předpínači pásů snižují rychlost nárazu hlavy a hrudníku. Bezpečnostní pásy bývají také často vybaveny omezovačem tlaku, který snižuje zatížení hrudníku při střetu. V poslední době se objevují tzv. inteligentní airbagy, které dokáží regulovat rychlost a objem jejich naplnění podle síly nárazu. Existuje mnoho druhů airbagů, nejčastěji používané jsou čelní. Dále pak boční, hlavové a kolenní airbagy. Například čelní airbag řidiče je společně s inflátorem (ve tvaru nízkého válce) umístěn přímo v hlavě volantu. Airbag spolujezdce je ukryt pod krytem v přístrojové desce. Při aktivaci airbagu dojde k porušení krytu airbagu na předem určených místech.

ABS ABS

ABS (Anti-lock Braking Systém)  – zabraňuje blokování kola při brždění. Kolo se systémem ABS se stále odvaluje a tím se zabraňuje ztrátě adheze mezi kolem a vozovkou. Odvalující se kolo totiž umožňuje zachování stability, ovladatelnosti a řiditelnosti vozidla. Při zablokování kola by totiž došlo ke ztrátě adheze mezi pneumatikou a vozovkou, tím by se stalo vozidlo neřiditelné. Vozidlo by nebylo možné řídit otáčením volantu.

Rádio Rádio

AUTORADIO – umožňuje příjem analogového radiového signálu. Mění signál přijímaný pomocí antény na zvukové vlny a umožňuje tak posluchači vnímat programy vysílané rozhlasovými stanicemi. V Česku vysílá velká řada převážně soukromých rozhlasových stanic, které mají přiděleny konkrétní FM frekvence. Naprostá většina z nich působí pouze regionálně s omezeným okruhem vysílání. Výhodou analogového vysílání je především jeho velké rozšíření, nevýhodou je kvalita přenosu signálu.

Centrální zamykání dálkové Centrální zamykání dálkové

CENTRÁLNÍ ZAMYKÁNÍ DÁLKOVÉ – umožňuje uzamykat a odemykat vůz bez použití klíčků. Dálkové zamykání, funguje na komunikaci dálkového ovladače a řídící jednotky, která ovládá otevírací mechanismus. Bezpečnostně je tento systém řešen tzv.plovoucím kódem, který zajištuje neoprávěné otevření vozu jiným ovladačem.

Elektrická okna 4x Elektrická okna 4x

ELEKTRICKÁ OKNA umožnuje elektrické ovládání oken vozu. Tento mechanismus je zabudovaný v prostoru uvnitř předních i zadních dveří vozidla. Bez použití manuální síly je tak možné pohodlně otevřít nebo zavřít dané okno.

Klimatizace Klimatizace

KLIMATIZACE je zařízení pro úpravu vzduchu ve voze. Často označována jako AC z anglického slova air conditioning. Princip klimatizace je v nasávání venkovního vzduch ( pokud není aktivní vnitřní cirkulace ), který je dále filtrován, a následně upravuje teplotu a vlhkost na požadované hodnoty a pomocí ventilátorů je dopravuje na příslušná místa ve voze. Chladicím médiem klimatizace v automobilech je plyn. Chladící médium funguje jako transportní prostředek pro odvod tepla.

Princip klimatizace ve vozidle je velmi podobný ledničce. Aby se kabina ochladila, musí z ní být odebráno teplo. K tomu je zapotřebí chladicí okruh, který se skládá z kompresoru, kondenzátoru, expanzního ventilu a výparníku.

Kompresor nasává z nízkotlaké části plynný chladicí prostředek. Chladicí prostředek je kompresorem stlačován a vháněn do vysokotlaké větve klimatizačního systému. Jeho teplota se díky nárůstu tlaku zvýšila. Nyní chladicí prostředek prochází kondenzátorem, kde předává část získané tepelné energie okolnímu vzduchu. Přitom dojde je zkapalnění chladicího prostředku. Kondenzátor je vlastně druhý menší chladič, zpravidla namontovaný na chladiči motoru. Dále chladicí prostředek v kapalném stavu, pod vysokým tlakem a s nižší teplotou než pro stlačení kompresorem, prochází expanzním ventilem. Při průchodu expanzním ventilem se roztahuje a ztrácí svoji tepelnou energii, která byla spotřebována na skupenskou změnu v plyn. Chladicí prostředek v plynném stavu, s nízkou teplotou a s malým tlakem proudí do výparníku. Svým průchodem jej ochlazuje. Výparník je vlastně další chladič, přes který proudí čerstvý vzduch do kabiny vozu. Čerstvý vzduch je v něm ochlazován a dál vháněn do kabiny. Chladící prostředek je z výparníku nasáván kompresorem a tím se celý klimatizační oběh uzavírá.

Klimatizace se pak dle výbavy vozu dělí na automatické, duální nebo čtyřzónové.

Litá kola Litá kola

LITÁ KOLA disky z odlehčené slitiny nebo také hliníkové disky ( ALU ) název odvozený zejména z obsahu hliníku ve slitině, která se používá pro výrobu litých kol. Litá kola, jak už název napovídá, vznikají metalurgickou operací odlévání. Litá kola nejen že hodně ovlivní vzhled automobilu, ale jsou také pevnější a lehčí než kola ocelová, což se projeví na jízdních vlastnostech. V současné době tvoří litá velmi výrazný prvek v oblasti tuningu automobilů na trhu se nabízí nespočet variant designu i barev.

Originální rádio Originální rádio

ORIGINAL AUTORADIO  umožňuje příjem analogového radiového signálu. Mění signál přijímaný pomocí antény na zvukové vlny a umožňuje tak posluchači vnímat programy vysílané rozhlasovými stanicemi. V Česku vysílá velká řada převážně soukromých rozhlasových stanic, které mají přiděleny konkrétní FM frekvence. Naprostá většina z nich působí pouze regionálně s omezeným okruhem vysílání. Výhodou analogového vysílání je především jeho velké rozšíření, nevýhodou je kvalita přenosu signálu.

ESP ESP

ESP ( Electronic Stability System ) – elektronický stabilizační systém. Systém ESP prostřednictvím cílených zásahů do řízení vozidla pomáhá zvládnout některé kritické situace, které mohou při jízdě nastat. Je-li zjištěn nestabilní stav jízdních vlastí vozidla, dojde k samočinné aktivaci ESP. ESP prostřednictvím řízených brzdných zásahů a zásahů do řízení motoru i převodovky vozidlo stabilizuje. Ke své funkci využívá ESP i další elektronické systémy podvozku jako ABS a protiskluzové systémy.

Vyhřívané sedačky Vyhřívané sedačky

VYHŘÍVANÁ SEDADLA neboli regulované vytápění sedadel, umožnuje vyhřívání sedadel nezávisle na vytápění vozu. Vyhřívání je elektrické s možností regulace intenzity tepla. Tento příplatkový prvek výbavy zpříjemní jízdu během chladnějších období roku. 

banner

Ceny nezahrnují doplňkové zákaznické služby, kterými se rozumí: 1.500 Kč (příprava vozidla, administrace, prověření vozidla) + 2.000 Kč převod vozidla vč. kolku. Podrobné informace o jejich výši obdržíte prostřednictvím zákaznické linky 739 34 34 34. Nejedná se o návrh na uzavření smlouvy (nabídky) ve smyslu § 1731 a § 1732 zákona č. 89/2012 Sb., Občanského zákoníku. Společnost DAVO CAR s.r.o. si vyhrazuje právo uzavření všech smluvních vztahů písemně.

Podmínky akcí a vysvětlení pojmů:

Zavolej si o slevu

Zavolejte si o slevu na infolinku společnosti DAVO CAR s. r. o. 739 34 34 34. Sleva může být poskytnuta až do výše 70.000 Kč.

Akční cena

Akční cena platí na vybrané finanční produkty u vybraných společností. Uvedený příklad financování je pouze ilustrační a znázorňuje minimální měsíční splátku. Takto inzerovaná cena již obsahuje cenové zvýhodnění. Konečná výše úvěru záleží na bonitě zákazníka, typu, stáří, výbavě a zabezpečení vozidla. Akční cena není slučitelná s jakýmikoliv dalšími akcemi a je zpětně nenárokovatelná. Akční cena je platná od 14. 10. 2016 do odvolání.

Společnost DAVO CAR s. r. o. vykonává zprostředkovatelskou činnost pro více věřitelů.

Zlevněné vozidlo

U vozidla byla v nedávné době snížena jeho pořizovací cena.

Společnost DAVO CAR s. r. o. neodpovídá za správnost, úplnost či aktuálnost obsahu webových stránek www.davocar.cz. Celková aktualizace databáze vozidel se provádí minimálně jedenkrát týdně. Společnost DAVO CAR s. r. o. neručí za aktuálnost nabídky vozidel na internetu. Detailní informace o dostupnosti jednotlivých vozidel žádejte na infolince 739 34 34 34. Společnost DAVO Car s. r. o. si vyhrazuje právo bez předchozího upozornění kdykoliv změnit nebo odstranit jakoukoliv část obsahu těchto webových stránek.

Reprezentativní příklady financování:

Cena vozu 250.000 Kč

Akontace (podíl na ceně vozu) 30 % tedy 75.000 Kč, doba trvání spotřebitelského úvěru 72 měsíců, měsíční splátka 2.946 Kč, celková výše spotřebitelského úvěru 175.000 Kč (cena vozu mínus akontace tedy podíl na ceně vozu), celková částka splatná klientem 212.112 Kč (měsíční splátka x doba trvání úvěru), úroková sazba 6,55 % p.a., RPSN 6,86 %. Sjednání pojištění není podmínkou získání úvěru.

Cena vozu 200.000 Kč

Akontace (podíl na ceně vozu) 20% tedy 40.000 Kč, doba trvání spotřebitelského úvěru 72 měsíců, měsíční splátka 2.794 Kč, celková výše spotřebitelského úvěru 160.000 Kč (cena vozu mínus akontace tedy podíl na ceně vozu), celková částka splatná klientem 201.168 Kč (měsíční splátka x doba trvání úvěru), úroková sazba 7,85 % p.a., RPSN 8,25 %. Sjednání pojištění není podmínkou získání úvěru.

Pro určení Vaší konkrétní výše splátky je důležitá nejen cena vozu, ale i rok výroby, výběr smluvního finančního partnera a bonita zákazníka.

Společnost Davocar s.r.o., vykonává zprostředkovatelskou činnost pro více věřitelů. Podmínky mohou být individuální a specifické pro každý úvěrový případ a proto mohou být výpočty jednotlivých úvěrových případů odlišné. Reprezentativní příklady jsou pouze orientační a vzorové. Konečné RPSN může být zvýhodněno v rámci marketingové akce, podmínky akce určuje věřitel nikoliv společnost Davocar s.r.o.

Až 20 vozů 4x4

Odběr novinek

Odběr novinek

Nenechte si ujít naše novinky a akční nabídky!

X