Porsche 928 5,0 V8 235 kW Aut. Serv.kn. S4

Cena v hotovosti 1 199 999 Kč
Cena před slevou 1 271 999 Kč
  • Porsche 928 5,0 V8 235 kW Aut. Serv.kn. S4
  • Porsche 928 5,0 V8 235 kW Aut. Serv.kn. S4
  • Porsche 928 5,0 V8 235 kW Aut. Serv.kn. S4
  • Porsche 928 5,0 V8 235 kW Aut. Serv.kn. S4
  • Porsche 928 5,0 V8 235 kW Aut. Serv.kn. S4
  • Porsche 928 5,0 V8 235 kW Aut. Serv.kn. S4
  • Porsche 928 5,0 V8 235 kW Aut. Serv.kn. S4
  • Porsche 928 5,0 V8 235 kW Aut. Serv.kn. S4
  • Porsche 928 5,0 V8 235 kW Aut. Serv.kn. S4
  • Porsche 928 5,0 V8 235 kW Aut. Serv.kn. S4
  • Porsche 928 5,0 V8 235 kW Aut. Serv.kn. S4
  • Porsche 928 5,0 V8 235 kW Aut. Serv.kn. S4
  • Porsche 928 5,0 V8 235 kW Aut. Serv.kn. S4
  • Porsche 928 5,0 V8 235 kW Aut. Serv.kn. S4
  • Porsche 928 5,0 V8 235 kW Aut. Serv.kn. S4
  • Porsche 928 5,0 V8 235 kW Aut. Serv.kn. S4
  • Porsche 928 5,0 V8 235 kW Aut. Serv.kn. S4
  • Porsche 928 5,0 V8 235 kW Aut. Serv.kn. S4
  • Porsche 928 5,0 V8 235 kW Aut. Serv.kn. S4
  • Porsche 928 5,0 V8 235 kW Aut. Serv.kn. S4
  • Porsche 928 5,0 V8 235 kW Aut. Serv.kn. S4
  • Porsche 928 5,0 V8 235 kW Aut. Serv.kn. S4
  • Porsche 928 5,0 V8 235 kW Aut. Serv.kn. S4
  • Porsche 928 5,0 V8 235 kW Aut. Serv.kn. S4
  • Porsche 928 5,0 V8 235 kW Aut. Serv.kn. S4
  • Porsche 928 5,0 V8 235 kW Aut. Serv.kn. S4
  • Porsche 928 5,0 V8 235 kW Aut. Serv.kn. S4
  • Porsche 928 5,0 V8 235 kW Aut. Serv.kn. S4
  • Porsche 928 5,0 V8 235 kW Aut. Serv.kn. S4
  • Porsche 928 5,0 V8 235 kW Aut. Serv.kn. S4
  • Porsche 928 5,0 V8 235 kW Aut. Serv.kn. S4
  • Porsche 928 5,0 V8 235 kW Aut. Serv.kn. S4
  • Porsche 928 5,0 V8 235 kW Aut. Serv.kn. S4
  • Porsche 928 5,0 V8 235 kW Aut. Serv.kn. S4
  • Porsche 928 5,0 V8 235 kW Aut. Serv.kn. S4
  • Porsche 928 5,0 V8 235 kW Aut. Serv.kn. S4
  • Porsche 928 5,0 V8 235 kW Aut. Serv.kn. S4
  • Porsche 928 5,0 V8 235 kW Aut. Serv.kn. S4
  • Porsche 928 5,0 V8 235 kW Aut. Serv.kn. S4
  • Porsche 928 5,0 V8 235 kW Aut. Serv.kn. S4
  • Porsche 928 5,0 V8 235 kW Aut. Serv.kn. S4
  • Porsche 928 5,0 V8 235 kW Aut. Serv.kn. S4
VIN:
WP0ZZZ92ZLS8*****
AKČNÍ CENA
CENA PLATÍ PŘI VYUŽITÍ FINANČNÍCH SLUŽEB
1 099 999 Kč Cena platí u vybraných produktů.
měsíčně Měsíčně od 18 333 Kč
FINANCOVÁNÍ VOZIDLA
Na splátky od: 18 333 Kč / měsíc
Havarijní pojištění od: sleva až 70%
Značka: Porsche
Model: 928
V provozu od: 04.1991
Původ vozu: 2.majitel EU
Stav tachometru: 104 900 km
Palivo: benzín
Objem motoru: 4 957 ccm
Výkon: 235 kW (320 PS)
Dveří / sedadel: 3 / 4
STK: 05.2020
Emisní norma: plní 'EURO II'
Barva: černá metalíza
Karoserie: sportovní/kupé
Ev.č.: 19235
Původ EU Původ EU
Servisní knížka Servisní knížka
Automatické řazení Automatické řazení
Rádio Rádio

AUTORADIO – umožňuje příjem analogového radiového signálu. Mění signál přijímaný pomocí antény na zvukové vlny a umožňuje tak posluchači vnímat programy vysílané rozhlasovými stanicemi. V Česku vysílá velká řada převážně soukromých rozhlasových stanic, které mají přiděleny konkrétní FM frekvence. Naprostá většina z nich působí pouze regionálně s omezeným okruhem vysílání. Výhodou analogového vysílání je především jeho velké rozšíření, nevýhodou je kvalita přenosu signálu.

CD přehrávač CD přehrávač

CD PŘEHRÁVAČ – umožňuje přehrávání kompaktních disků (CD)

Centrální zamykání dálkové Centrální zamykání dálkové

CENTRÁLNÍ ZAMYKÁNÍ DÁLKOVÉ – umožňuje uzamykat a odemykat vůz bez použití klíčků. Dálkové zamykání, funguje na komunikaci dálkového ovladače a řídící jednotky, která ovládá otevírací mechanismus. Bezpečnostně je tento systém řešen tzv.plovoucím kódem, který zajištuje neoprávěné otevření vozu jiným ovladačem.

DVD přehrávač DVD přehrávač

DVD PŘEHRÁVAČ – umožňuje přehrávání digital video disc (DVD). DVD je formát digitálního optického datového nosiče, který může obsahovat filmy ve vysoké obrazové a zvukové kvalitě nebo jiná data.  

Elektrická okna 2x Elektrická okna 2x

ELEKTRICKÁ PŘEDNÍ OKNA umožnuje elektrické ovládání předních oken vozu. Tento mechanismus je zabudovaný v prostoru uvnitř předních dveří vozidla. Bez použití manuální síly je tak možné pohodlně otevřít nebo zavřít dané okno.

Elektrická zrcátka Elektrická zrcátka

ELEKTRICKÁ ZRCÁTKA patří ke komfortnějšímu vybavení vozidla. Bez použití manuální síly je tak možné elektricky sklopit a vyladit zrcátka vozu do požadované pozice. Pohodlně ze sedadla vozidla, tak řidič upraví zrcátka, kam potřebuje. Sklopení zrcátek je dle typu výbavy přímo z vozu nebo na klíči dálkového ovládání nebo je automatické po vypnutí motoru. Jejich aktivace do původní pozice, je pak opět po nastartování.

Klimatizace Klimatizace

KLIMATIZACE je zařízení pro úpravu vzduchu ve voze. Často označována jako AC z anglického slova air conditioning. Princip klimatizace je v nasávání venkovního vzduch ( pokud není aktivní vnitřní cirkulace ), který je dále filtrován, a následně upravuje teplotu a vlhkost na požadované hodnoty a pomocí ventilátorů je dopravuje na příslušná místa ve voze. Chladicím médiem klimatizace v automobilech je plyn. Chladící médium funguje jako transportní prostředek pro odvod tepla.

Princip klimatizace ve vozidle je velmi podobný ledničce. Aby se kabina ochladila, musí z ní být odebráno teplo. K tomu je zapotřebí chladicí okruh, který se skládá z kompresoru, kondenzátoru, expanzního ventilu a výparníku.

Kompresor nasává z nízkotlaké části plynný chladicí prostředek. Chladicí prostředek je kompresorem stlačován a vháněn do vysokotlaké větve klimatizačního systému. Jeho teplota se díky nárůstu tlaku zvýšila. Nyní chladicí prostředek prochází kondenzátorem, kde předává část získané tepelné energie okolnímu vzduchu. Přitom dojde je zkapalnění chladicího prostředku. Kondenzátor je vlastně druhý menší chladič, zpravidla namontovaný na chladiči motoru. Dále chladicí prostředek v kapalném stavu, pod vysokým tlakem a s nižší teplotou než pro stlačení kompresorem, prochází expanzním ventilem. Při průchodu expanzním ventilem se roztahuje a ztrácí svoji tepelnou energii, která byla spotřebována na skupenskou změnu v plyn. Chladicí prostředek v plynném stavu, s nízkou teplotou a s malým tlakem proudí do výparníku. Svým průchodem jej ochlazuje. Výparník je vlastně další chladič, přes který proudí čerstvý vzduch do kabiny vozu. Čerstvý vzduch je v něm ochlazován a dál vháněn do kabiny. Chladící prostředek je z výparníku nasáván kompresorem a tím se celý klimatizační oběh uzavírá.

Klimatizace se pak dle výbavy vozu dělí na automatické, duální nebo čtyřzónové.

Kožené sedačky Kožené sedačky

KOŽENÁ SEDADLA –  může se jednat o celokožené čalounění sedadel nebo částečné, v kombinaci s látkou. Kůže může být hladká nebo broušená, rozlišuje se dle i barev, ale to vždy dle nabídky konkrétního výrobce vozu.

Litá kola Litá kola

LITÁ KOLA disky z odlehčené slitiny nebo také hliníkové disky ( ALU ) název odvozený zejména z obsahu hliníku ve slitině, která se používá pro výrobu litých kol. Litá kola, jak už název napovídá, vznikají metalurgickou operací odlévání. Litá kola nejen že hodně ovlivní vzhled automobilu, ale jsou také pevnější a lehčí než kola ocelová, což se projeví na jízdních vlastnostech. V současné době tvoří litá velmi výrazný prvek v oblasti tuningu automobilů na trhu se nabízí nespočet variant designu i barev.

Posilovač řízení Posilovač řízení

POSILOVAČ ŘÍZENÍ – usnadňuje otáčení volantu. Posilovač řízení je hydraulické (tzv. servořízení) či elektrické zařízení, které usnadňuje otáčení volantu. Snižuje tak sílu, kterou musí člověk k jeho otočení vynaložit. Absence posilovače byla velkou slabinou starších vozů, kdy při stání na místě či nízké rychlosti bylo nutné vynaložit velkou sílu k otočení volantu.

V případě poruchy posilovače musí být zachována mechanická vazba a s volantem musí být možno otáčet. Velký přínos má posilovač řízení především v městském provozu a při parkování. Zde se jako výhodné jeví hlavně elektronické posilovače, které oproti hydraulickým nespotřebovávají výkon motoru k pohonu čerpadla i v době, kdy posilovač nekoná svou práci. Výhodou elektronických posilovačů je tak nejen úspora výkonu motoru, ale i jejich váhová úspora, spolehlivost a také možnost volby z více režimů (např. režim CITY pro parkování).

Satelitní navigace Satelitní navigace

SATELITNÍ NAVIGACE – navigační systém pracující na principu GPS. Globální navigační satelitní systémy (GNSS) vysílají signály ze satelitů, které se využívají pro lokalizaci polohy a navigaci po celém světě. Nejznámější systém je Global Positioning System (GPS) provozovaný Spojenými státy. Evropa buduje svůj globální navigační systém Galileo. Autonavigace tedy pracují na principu GPS dle předem nainstalovaných mapových podkladů. Modernější navigační systémy jsou pak schopny přijímat i signál RDS (radiový datový signál ) a reagují tak aktuálně na vzniklé překážky, uzavírky a objížďky na trase a jsou schopny okamžitě reagovat a navrhnout novou nejvhodnější trasu.

Satelitní navigace jsou buď pevně zabudovány ve voze nebo lze použít navigaci přenosnou.

Nejnovější satelitní navigace používají přímé propojení s vozem a jsou schopny reagovat na aktuální trasu tedy ve spojení s vyspělou technikou vozu automaticky přizpůsobit řazení před stoupáním, zatáčkou nebo osvětlovat očekávanou zatáčku. Satelitní navigace a systém GPS bude v budoucnu jedním z hlavních systému naprosto automatického ovládání vozu jak ovládání jednotlivých funkcionalit dle toho kde se bude vůz nacházet tak i přesunu z bodu A do bodu B.

Tempomat Tempomat

TEMPOMAT – umožňuje udržovat nastavenou rychlost. Zpravidla se na ovladači tempomatu (páčce, ovládacím panelu) nastaví požadovaná rychlost. Vozidlo poté tuto rychlost udržuje. Sešlápnutím spojky, či brzdy se tempomat odpojí z činnosti.

V roce 1945 si tempomat nechal patentovat jeho vynálezce inženýr Ralph Rowe Teetor, který byl od svých pěti let slepý. Vadilo mu, že jeho právník, který ho vozil autem, při mluvení zpomaloval, a když mluvit přestal, začal zase zrychlovat.

banner

Ceny nezahrnují doplňkové zákaznické služby, kterými se rozumí: 1.500 Kč (příprava vozidla, administrace, prověření vozidla) + 2.000 Kč převod vozidla vč. kolku. U vozu dovezeného ze zahraničí je poplatek 5000 korun, který zahrnuje dovozovou STK, přihlášení vozidla a zákaznické služby. Podrobné informace o jejich výši obdržíte prostřednictvím zákaznické linky 739 34 34 34. Nejedná se o návrh na uzavření smlouvy (nabídky) ve smyslu § 1731 a § 1732 zákona č. 89/2012 Sb., Občanského zákoníku. Společnost DAVO CAR s.r.o. si vyhrazuje právo uzavření všech smluvních vztahů písemně.

Podmínky akcí a vysvětlení pojmů:

Zavolej si o slevu

Zavolejte si o slevu na infolinku společnosti DAVO CAR s. r. o. 739 34 34 34. Sleva může být poskytnuta až do výše 70.000 Kč.

Akční cena

Akční cena platí na vybrané finanční produkty u vybraných společností. Uvedený příklad financování je pouze ilustrační a znázorňuje minimální měsíční splátku. Takto inzerovaná cena již obsahuje cenové zvýhodnění. Konečná výše úvěru záleží na bonitě zákazníka, typu, stáří, výbavě a zabezpečení vozidla. Akční cena není slučitelná s jakýmikoliv dalšími akcemi a je zpětně nenárokovatelná. Akční cena je platná od 14. 10. 2016 do odvolání.

Společnost DAVO CAR s. r. o. vykonává zprostředkovatelskou činnost pro více věřitelů.

Zlevněné vozidlo

U vozidla byla v nedávné době snížena jeho pořizovací cena.

Společnost DAVO CAR s. r. o. neodpovídá za správnost, úplnost či aktuálnost obsahu webových stránek www.davocar.cz. Celková aktualizace databáze vozidel se provádí minimálně jedenkrát týdně. Společnost DAVO CAR s. r. o. neručí za aktuálnost nabídky vozidel na internetu. Detailní informace o dostupnosti jednotlivých vozidel žádejte na infolince 739 34 34 34. Společnost DAVO Car s. r. o. si vyhrazuje právo bez předchozího upozornění kdykoliv změnit nebo odstranit jakoukoliv část obsahu těchto webových stránek.

Reprezentativní příklady financování:

Cena vozu 250.000 Kč

Akontace (podíl na ceně vozu) 30 % tedy 75.000 Kč, doba trvání spotřebitelského úvěru 72 měsíců, měsíční splátka 2.946 Kč, celková výše spotřebitelského úvěru 175.000 Kč (cena vozu mínus akontace tedy podíl na ceně vozu), celková částka splatná klientem 212.112 Kč (měsíční splátka x doba trvání úvěru), úroková sazba 6,55 % p.a., RPSN 6,86 %. Sjednání pojištění není podmínkou získání úvěru.

Cena vozu 200.000 Kč

Akontace (podíl na ceně vozu) 20% tedy 40.000 Kč, doba trvání spotřebitelského úvěru 72 měsíců, měsíční splátka 2.794 Kč, celková výše spotřebitelského úvěru 160.000 Kč (cena vozu mínus akontace tedy podíl na ceně vozu), celková částka splatná klientem 201.168 Kč (měsíční splátka x doba trvání úvěru), úroková sazba 7,85 % p.a., RPSN 8,25 %. Sjednání pojištění není podmínkou získání úvěru.

Pro určení Vaší konkrétní výše splátky je důležitá nejen cena vozu, ale i rok výroby, výběr smluvního finančního partnera a bonita zákazníka.

Společnost Davocar s.r.o., vykonává zprostředkovatelskou činnost pro více věřitelů. Podmínky mohou být individuální a specifické pro každý úvěrový případ a proto mohou být výpočty jednotlivých úvěrových případů odlišné. Reprezentativní příklady jsou pouze orientační a vzorové. Konečné RPSN může být zvýhodněno v rámci marketingové akce, podmínky akce určuje věřitel nikoliv společnost Davocar s.r.o.

Až 20 vozů 4x4

Odběr novinek

Odběr novinek

Nenechte si ujít naše novinky a akční nabídky!

X