Fiat Ducato 2,3 M-JET 130 Klima 1.Maj L3H2

Cena v hotovosti včetně DPH 249 999 Kč
Cena v hotovosti bez DPH 206 611 Kč
Cena před slevou 264 999 Kč
  • Fiat Ducato 2,3 M-JET 130 Klima 1.Maj L3H2
  • Fiat Ducato 2,3 M-JET 130 Klima 1.Maj L3H2
  • Fiat Ducato 2,3 M-JET 130 Klima 1.Maj L3H2
  • Fiat Ducato 2,3 M-JET 130 Klima 1.Maj L3H2
  • Fiat Ducato 2,3 M-JET 130 Klima 1.Maj L3H2
  • Fiat Ducato 2,3 M-JET 130 Klima 1.Maj L3H2
  • Fiat Ducato 2,3 M-JET 130 Klima 1.Maj L3H2
  • Fiat Ducato 2,3 M-JET 130 Klima 1.Maj L3H2
  • Fiat Ducato 2,3 M-JET 130 Klima 1.Maj L3H2
  • Fiat Ducato 2,3 M-JET 130 Klima 1.Maj L3H2
  • Fiat Ducato 2,3 M-JET 130 Klima 1.Maj L3H2
  • Fiat Ducato 2,3 M-JET 130 Klima 1.Maj L3H2
  • Fiat Ducato 2,3 M-JET 130 Klima 1.Maj L3H2
  • Fiat Ducato 2,3 M-JET 130 Klima 1.Maj L3H2
  • Fiat Ducato 2,3 M-JET 130 Klima 1.Maj L3H2
  • Fiat Ducato 2,3 M-JET 130 Klima 1.Maj L3H2
  • Fiat Ducato 2,3 M-JET 130 Klima 1.Maj L3H2
  • Fiat Ducato 2,3 M-JET 130 Klima 1.Maj L3H2
  • Fiat Ducato 2,3 M-JET 130 Klima 1.Maj L3H2
  • Fiat Ducato 2,3 M-JET 130 Klima 1.Maj L3H2
  • Fiat Ducato 2,3 M-JET 130 Klima 1.Maj L3H2
  • Fiat Ducato 2,3 M-JET 130 Klima 1.Maj L3H2
  • Fiat Ducato 2,3 M-JET 130 Klima 1.Maj L3H2
  • Fiat Ducato 2,3 M-JET 130 Klima 1.Maj L3H2
  • Fiat Ducato 2,3 M-JET 130 Klima 1.Maj L3H2
  • Fiat Ducato 2,3 M-JET 130 Klima 1.Maj L3H2
  • Fiat Ducato 2,3 M-JET 130 Klima 1.Maj L3H2
  • Fiat Ducato 2,3 M-JET 130 Klima 1.Maj L3H2
  • Fiat Ducato 2,3 M-JET 130 Klima 1.Maj L3H2
  • Fiat Ducato 2,3 M-JET 130 Klima 1.Maj L3H2
  • Fiat Ducato 2,3 M-JET 130 Klima 1.Maj L3H2
  • Fiat Ducato 2,3 M-JET 130 Klima 1.Maj L3H2
  • Fiat Ducato 2,3 M-JET 130 Klima 1.Maj L3H2
  • Fiat Ducato 2,3 M-JET 130 Klima 1.Maj L3H2
VIN:
ZFA250000024*****
AKČNÍ CENA
CENA PLATÍ PŘI VYUŽITÍ FINANČNÍCH SLUŽEB
224 999 Kč Cena platí u vybraných produktů.
měsíčně Měsíčně od 2 679 Kč
FINANCOVÁNÍ VOZIDLA
Na splátky od: 2 679 Kč / měsíc
Havarijní pojištění od: sleva až 70%
Značka: Fiat
Model: Ducato
V provozu od: 11.2013
Původ vozu: 1.majitel D
Stav tachometru: 169 200 km
Palivo: nafta
Objem motoru: 2 287 ccm
Výkon: 96 kW (131 PS)
Dveří / sedadel: 4 / 3
STK: 02.2021
Emisní norma: plní 'EURO IV'
Barva: bílá
Karoserie: dodávka
Ev.č.: VA90011
Původ D Původ D
1. majitel 1. majitel
Servisní knížka Servisní knížka
Manuální řazení Manuální řazení
ABS ABS

ABS (Anti-lock Braking Systém)  – zabraňuje blokování kola při brždění. Kolo se systémem ABS se stále odvaluje a tím se zabraňuje ztrátě adheze mezi kolem a vozovkou. Odvalující se kolo totiž umožňuje zachování stability, ovladatelnosti a řiditelnosti vozidla. Při zablokování kola by totiž došlo ke ztrátě adheze mezi pneumatikou a vozovkou, tím by se stalo vozidlo neřiditelné. Vozidlo by nebylo možné řídit otáčením volantu.

Airbagy Airbagy

AIRBAG   –  prvek pasivní bezpečnosti. Při srážce vozu se během několika milisekund skryté vaky, tedy airbagy, naplní vzduchem. Ochrání tak cestující před poraněním o tvrdé části interiéru. Společně s bezpečnostními pásy a pyrotechnickými předpínači pásů snižují rychlost nárazu hlavy a hrudníku. Bezpečnostní pásy bývají také často vybaveny omezovačem tlaku, který snižuje zatížení hrudníku při střetu. V poslední době se objevují tzv. inteligentní airbagy, které dokáží regulovat rychlost a objem jejich naplnění podle síly nárazu. Existuje mnoho druhů airbagů, nejčastěji používané jsou čelní. Dále pak boční, hlavové a kolenní airbagy. Například čelní airbag řidiče je společně s inflátorem (ve tvaru nízkého válce) umístěn přímo v hlavě volantu. Airbag spolujezdce je ukryt pod krytem v přístrojové desce. Při aktivaci airbagu dojde k porušení krytu airbagu na předem určených místech.

Automatická klimatizace Automatická klimatizace

AUTOMATICKÁ KLIMATIZACE je zařízení pro úpravu vzduchu ve voze. Často označována jako AC z anglického slova air conditioning. Automatická klimatizace se sama stará o výměnu vzduchu a dodržování nastavené teploty v kabině vozu. Klimatizace nasává venkovní vzduch (pokud není aktivní vnitřní cirkulace), který filtruje, upravuje teplotu a vlhkost na požadované hodnoty a pomocí ventilátorů je dopravuje na příslušná místa ve voze. Chladicím médiem klimatizace v automobilech je plyn. Chladící médium funguje jako transportní prostředek pro odvod tepla.

Princip klimatizace ve vozidle je velmi podobný ledničce. Aby se kabina ochladila, musí z ní být odebráno teplo. K tomu je zapotřebí chladicí okruh, který se skládá z kompresoru, kondenzátoru, expanzního ventilu a výparníku.

Kompresor nasává z nízkotlaké části plynný chladicí prostředek. Chladicí prostředek je kompresorem stlačován a vháněn do vysokotlaké větve klimatizačního systému. Jeho teplota se díky nárůstu tlaku zvýšila. Nyní chladicí prostředek prochází kondenzátorem, kde předává část získané tepelné energie okolnímu vzduchu. Přitom dojde je zkapalnění chladicího prostředku. Kondenzátor je vlastně druhý menší chladič, zpravidla namontovaný na chladiči motoru. Dále chladicí prostředek v kapalném stavu, pod vysokým tlakem a s nižší teplotou než pro stlačení kompresorem, prochází expanzním ventilem. Při průchodu expanzním ventilem se roztahuje a ztrácí svoji tepelnou energii, která byla spotřebována na skupenskou změnu v plyn. Chladicí prostředek v plynném stavu, s nízkou teplotou a s malým tlakem proudí do výparníku. Svým průchodem jej ochlazuje. Výparník je vlastně další chladič, přes který proudí čerstvý vzduch do kabiny vozu. Čerstvý vzduch je v něm ochlazován a dál vháněn do kabiny. Chladící prostředek je z výparníku nasáván kompresorem a tím se celý klimatizační oběh uzavírá.

Klimatizace se pak dle výbavy vozu dělí na automatické, duální nebo ctyřzónové.

Rádio Rádio

AUTORADIO – umožňuje příjem analogového radiového signálu. Mění signál přijímaný pomocí antény na zvukové vlny a umožňuje tak posluchači vnímat programy vysílané rozhlasovými stanicemi. V Česku vysílá velká řada převážně soukromých rozhlasových stanic, které mají přiděleny konkrétní FM frekvence. Naprostá většina z nich působí pouze regionálně s omezeným okruhem vysílání. Výhodou analogového vysílání je především jeho velké rozšíření, nevýhodou je kvalita přenosu signálu.

CD přehrávač CD přehrávač

CD PŘEHRÁVAČ – umožňuje přehrávání kompaktních disků (CD)

Centrální zamykání dálkové Centrální zamykání dálkové

CENTRÁLNÍ ZAMYKÁNÍ DÁLKOVÉ – umožňuje uzamykat a odemykat vůz bez použití klíčků. Dálkové zamykání, funguje na komunikaci dálkového ovladače a řídící jednotky, která ovládá otevírací mechanismus. Bezpečnostně je tento systém řešen tzv.plovoucím kódem, který zajištuje neoprávěné otevření vozu jiným ovladačem.

Elektrická okna 2x Elektrická okna 2x

ELEKTRICKÁ PŘEDNÍ OKNA umožnuje elektrické ovládání předních oken vozu. Tento mechanismus je zabudovaný v prostoru uvnitř předních dveří vozidla. Bez použití manuální síly je tak možné pohodlně otevřít nebo zavřít dané okno.

Elektrická zrcátka Elektrická zrcátka

ELEKTRICKÁ ZRCÁTKA patří ke komfortnějšímu vybavení vozidla. Bez použití manuální síly je tak možné elektricky sklopit a vyladit zrcátka vozu do požadované pozice. Pohodlně ze sedadla vozidla, tak řidič upraví zrcátka, kam potřebuje. Sklopení zrcátek je dle typu výbavy přímo z vozu nebo na klíči dálkového ovládání nebo je automatické po vypnutí motoru. Jejich aktivace do původní pozice, je pak opět po nastartování.

Originální rádio Originální rádio

ORIGINAL AUTORADIO  umožňuje příjem analogového radiového signálu. Mění signál přijímaný pomocí antény na zvukové vlny a umožňuje tak posluchači vnímat programy vysílané rozhlasovými stanicemi. V Česku vysílá velká řada převážně soukromých rozhlasových stanic, které mají přiděleny konkrétní FM frekvence. Naprostá většina z nich působí pouze regionálně s omezeným okruhem vysílání. Výhodou analogového vysílání je především jeho velké rozšíření, nevýhodou je kvalita přenosu signálu.

Posilovač řízení Posilovač řízení

POSILOVAČ ŘÍZENÍ – usnadňuje otáčení volantu. Posilovač řízení je hydraulické (tzv. servořízení) či elektrické zařízení, které usnadňuje otáčení volantu. Snižuje tak sílu, kterou musí člověk k jeho otočení vynaložit. Absence posilovače byla velkou slabinou starších vozů, kdy při stání na místě či nízké rychlosti bylo nutné vynaložit velkou sílu k otočení volantu.

V případě poruchy posilovače musí být zachována mechanická vazba a s volantem musí být možno otáčet. Velký přínos má posilovač řízení především v městském provozu a při parkování. Zde se jako výhodné jeví hlavně elektronické posilovače, které oproti hydraulickým nespotřebovávají výkon motoru k pohonu čerpadla i v době, kdy posilovač nekoná svou práci. Výhodou elektronických posilovačů je tak nejen úspora výkonu motoru, ale i jejich váhová úspora, spolehlivost a také možnost volby z více režimů (např. režim CITY pro parkování).

banner

Ceny nezahrnují doplňkové zákaznické služby, kterými se rozumí: 1.500 Kč (příprava vozidla, administrace, prověření vozidla) + 2.000 Kč převod vozidla vč. kolku. Podrobné informace o jejich výši obdržíte prostřednictvím zákaznické linky 739 34 34 34. Nejedná se o návrh na uzavření smlouvy (nabídky) ve smyslu § 1731 a § 1732 zákona č. 89/2012 Sb., Občanského zákoníku. Společnost DAVO CAR s.r.o. si vyhrazuje právo uzavření všech smluvních vztahů písemně.

Podmínky akcí a vysvětlení pojmů:

Zavolej si o slevu

Zavolejte si o slevu na infolinku společnosti DAVO CAR s. r. o. 739 34 34 34. Sleva může být poskytnuta až do výše 70.000 Kč.

Akční cena

Akční cena platí na vybrané finanční produkty u vybraných společností. Uvedený příklad financování je pouze ilustrační a znázorňuje minimální měsíční splátku. Takto inzerovaná cena již obsahuje cenové zvýhodnění. Konečná výše úvěru záleží na bonitě zákazníka, typu, stáří, výbavě a zabezpečení vozidla. Akční cena není slučitelná s jakýmikoliv dalšími akcemi a je zpětně nenárokovatelná. Akční cena je platná od 14. 10. 2016 do odvolání.

Společnost DAVO CAR s. r. o. vykonává zprostředkovatelskou činnost pro více věřitelů.

Zlevněné vozidlo

U vozidla byla v nedávné době snížena jeho pořizovací cena.

Společnost DAVO CAR s. r. o. neodpovídá za správnost, úplnost či aktuálnost obsahu webových stránek www.davocar.cz. Celková aktualizace databáze vozidel se provádí minimálně jedenkrát týdně. Společnost DAVO CAR s. r. o. neručí za aktuálnost nabídky vozidel na internetu. Detailní informace o dostupnosti jednotlivých vozidel žádejte na infolince 739 34 34 34. Společnost DAVO Car s. r. o. si vyhrazuje právo bez předchozího upozornění kdykoliv změnit nebo odstranit jakoukoliv část obsahu těchto webových stránek.

Reprezentativní příklady financování:

Cena vozu 250.000 Kč

Akontace (podíl na ceně vozu) 30 % tedy 75.000 Kč, doba trvání spotřebitelského úvěru 72 měsíců, měsíční splátka 2.946 Kč, celková výše spotřebitelského úvěru 175.000 Kč (cena vozu mínus akontace tedy podíl na ceně vozu), celková částka splatná klientem 212.112 Kč (měsíční splátka x doba trvání úvěru), úroková sazba 6,55 % p.a., RPSN 6,86 %. Sjednání pojištění není podmínkou získání úvěru.

Cena vozu 200.000 Kč

Akontace (podíl na ceně vozu) 20% tedy 40.000 Kč, doba trvání spotřebitelského úvěru 72 měsíců, měsíční splátka 2.794 Kč, celková výše spotřebitelského úvěru 160.000 Kč (cena vozu mínus akontace tedy podíl na ceně vozu), celková částka splatná klientem 201.168 Kč (měsíční splátka x doba trvání úvěru), úroková sazba 7,85 % p.a., RPSN 8,25 %. Sjednání pojištění není podmínkou získání úvěru.

Pro určení Vaší konkrétní výše splátky je důležitá nejen cena vozu, ale i rok výroby, výběr smluvního finančního partnera a bonita zákazníka.

Společnost Davocar s.r.o., vykonává zprostředkovatelskou činnost pro více věřitelů. Podmínky mohou být individuální a specifické pro každý úvěrový případ a proto mohou být výpočty jednotlivých úvěrových případů odlišné. Reprezentativní příklady jsou pouze orientační a vzorové. Konečné RPSN může být zvýhodněno v rámci marketingové akce, podmínky akce určuje věřitel nikoliv společnost Davocar s.r.o.

Až 20 vozů 4x4

Odběr novinek

Odběr novinek

Nenechte si ujít naše novinky a akční nabídky!

X